Hvis du var en TROLD, hvilke spor ville du sætte dig?

Billeder fra en sanselig workshop med bevægelses- og billedkunstner Ingrid Skovgaard som Vejen Kunstmuseum tilbød til SFO'er i Vejen Kommune.

Det var en kunst- og bevægelses-workshop med troldenes forunderlige verden som omdrejningspunkt. Fortællingerne om trolde brugtes til gennem leg at vække børnenes forbundne kropslige- og visuelle bevidsthed. Børnene lavede hver sin troldehale, som de brugte i bevægelse og dans som kroppens pensel. Der opstod forunderlige sansebilleder, som vækkede deres fantasi.

Workshoppen fungerede også som optakt til Trolde Træf (som er en del af Trekantomraadets Festuge) som afholdes den 3. September på Museumspladsen. Kom, vær med, og lav din egen TROLDEhale som du for mulighed for at danse og male med.